Ondernemersloket

Wie zijn wij?

In Papendrecht hebben alle ondernemers toegang tot een zogeheten accountmanager ofwel bedrijvencontactfunctionaris. Samen met het team Economie vormen wij het ondernemersloket. Een centraal aanspreekpunt waar alle ondernemers van zzp'er tot multinational terecht kunnen voor vragen en advies over diverse onderwerpen. Bij de gemeente Papendrecht zijn twee accountmanagers actief. 

Ninetta Lorenc is het aanspreekpunt voor starters, zzp'ers, winkeliers en klein mkb.

Jan-Peter Hoste is beleidsmedewerker economie en accountmanager voor bedrijven op de diverse bedrijventerreinen in Papendrecht.

Wat doet het accountmanagement of ondernemersloket?

Het accountmanagement is er voor alle ondernemers in Papendrecht. Wij beantwoorden ondernemersvragen en geven advies over alle zaken waarmee ondernemers en gemeente met elkaar te maken hebben.

De accountmanagers staan in nauw contact met de diverse ondernemersverenigingen in Papendrecht ook zijn zij actief in de regionaal economische samenwerking binnen de Drechtsteden gemeenten.

Het accountmanagement is onder andere beschikbaar voor vragen over:

  • Het starten van een bedrijf in Papendrecht
  • Vestiging, verplaatsing of uitbreiding
  • Regelgeving
  • Innovatie en duurzaamheid
  • Onderwijs & arbeidsmarkt initiatieven
  • Financiële regelingen en loketten voor advies en ondersteuning
  • Innovatiefondsen en subsidies
  • De bedrijfsomgeving (verkeer/parkeren, groen, beheer en onderhoud.
  • Ondermijning

De accountmanagers zijn bereikbaar via email, de socials en telefoon. Wij komen graag bij u langs. 

Nieuwe ondernemers in Papendrecht ontvangen van ons een welkomstflyer.

Ondernemersnieuws vanuit de gemeente Papendrecht wordt gedeeld via Facebook, LinkedIn en de nieuwsbrief voor ondernemers.

b2b interview