Klanttevredenheid

Hier vindt u de cijfers over de klanttevredenheid over de verleende diensten en producten aan de balies en de telefoon. Dit cijfer komt tot stand door het houden van een enquete over de dienstverlening, welke door de inwoners veelvuldig wordt ingevuld. Dank daarvoor !

De dienstverlening van onze medewerkers aan de balie en telefoon is door u als volgt gewaardeerd:

  • 2021: met een gemiddeld cijfer van 9,2
  • 2022: met een gemiddeld cijfer van 9,3
  • 2023: tot en met september met een gemiddeld cijfer van 9,1

Natuurlijk zijn we blij dat de dienstverlening zo goed wordt gewaardeerd. Toch blijven we kritisch en nodigen we u bij de enquete ook uit om opmerkingen te maken. Daar wordt soms gebruik van gemaakt. De opmerkingen die gemaakt zijn om te verbeteren, omarmen we als verbeterpunten voor onze dienstverlening. We kijken bij het maandelijkse werkoverleg dan ook wat opmerkingen betekenen voor onze procedures en of het mogelijk is om onze procedures te verbeteren. Gelukkig krijgen we vaak hele mooie en positieve feedback. 

De leukste commentaren:

  • Fijne interactie, afspraak vlot gegaan                                                                      
  • Een 10 zo hoort het!!!                                    
  • Prima op tijd en vlot geholpen                                    
  • Geen opmerkingen ik ben tevreden        

Opmerkingen:                               

  • Kan er voor de deur van het gemeentehuis een invaliden parkeerplaats komen

Hartelijk dank aan iedereen die het afgelopen jaar de moeite heeft genomen om ons van feedback te voorzien over de dienstverlening!

De wil om te verbeteren passen we ook toe bij klachten, waarvan we er jaarlijks slechts enkele krijgen over onze dienstverlening. Het aantal klachten van de afgelopen jaren:

  • In 2020 zijn er 7 klachten geweest
  • In 2021 zijn er 7 klachten geweest
  • In 2022 zijn er 11 klachten geweest

Iedere klacht wordt persoonlijk met de inwoner besproken en zo mogelijk uitgepraat. Aan de klacht wordt altijd intern vervolg gegeven door hierover het gesprek aan te gaan met de betrokken medewerker en het te bespreken in het werkoverleg. Op die manier leren we van u om onze dienstverlening naar een zo hoog mogelijk kwaliteitsniveau te brengen en te houden. Uiteraard hopen wij van harte dat u dat zelf ook ervaart als u weer eens een bezoekje aan het gemeentehuis brengt of één van onze medewerkers aan de telefoon heeft !